قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اسلایدر / بزرگترین ورکشاپ عکاسی رودان برگزار شد

بزرگترین ورکشاپ عکاسی رودان برگزار شد

به همت کانون عکاسان رودان :
بزرگترین ورکشاپ عکاسی رودان برگزار شد
کارگاه سه روزه عکاسی کانون عکاسان رودان با حضورعلاقه مندان وعکاسان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، رویداد سه روز با عکاسی کانون عکاسان رودان در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی برگزار شد.
عاطف صالحی مسئول کانون عکاسان رودان درگفتگو با ایسنا گفت : این رویداد با برگزاری سه کارگاه ، یک قرار و یک اردو عکاسی بزرگ‌ترین اتفاق عکاسی شهرستان رودان در سال جاری محسوب می‌شود که باهدف آشنایی و بالا بردن سطح آموزشی وعلمی عکاسان وعلاقه مندان به هنر عکاسی شهرستان برگزار شد.
وی با بیان اینکه شرکت در این دوره کارگاه‌ها و اردوها برای عکاسان بسیار مهم و حائز اهمیت است افزود: شرکت در برنامه های اینچنینی فرصت خوبی برای علاقه مندان و عکاسان است تا درزمینهٔ های مختلف بتوانند استعدادها و توانایی‌های خود را در محیطی کارگاهی موردسنجش قرار دهند.
این مسئول در ادامه بیان داشت : کارگاه‌های این دوره با حضور چهره‌های مطرح و نام آشنایی همچون عبدالحسین رضوانی،حسن بردال و منصور وحدانی برگزارشد که از عکاسان باسابقه استان و برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی هستند و توانایی‌های آن‌ها در حوزه عکاسی بر علاقه‌مندان این هنر پوشیده نیست.
صالحی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره کارگاه آموزشی با موضوعات مختلفی همچون عکاسی مستند اجتماعی مقدمه‌ای بر عکاسی خبری، درک و بیان بصری و زیباشناسی در عکاسی و عکاسی پایه برگزار شد که در پایان آثار شرکت‌کنندگان به‌نقد و بررسی فنی و محتوایی گذاشته شد که این امر می‌تواند تأثیر به سزایی در آینده و پیشرفت آثار تولیدشده عکاسان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.