قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اسلایدر / نمایشگاه عکس رودان زیبا افتتاح شد

نمایشگاه عکس رودان زیبا افتتاح شد

 

به گزارش روابط عمومی کانون عکاسان شهرستان رودان، نمایشگاه عکس رودان زیبا مجموعه کارهای مهدی و طاها نگهبان از اعضای کانون عکاسان شهرستان رودان در نگارخانه شیخ طوسی این شهرستان افتتاح شد.

امام‌جمعه رودان در آیین افتتاح این نمایشگاه افزود: همیشه هنرمندان باروح لطیف و ذهن جوال و روحیه تیزبینی کهدر وجودشان هست به‌خوبی مسائل مختلف فرهنگی اجتماعی و در کل مسائل و جامعه را به‌خوبی به ما نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام رحمانی در ادامه با تأکید بر اینکه عکاس ترجمه فارسی واژه مصور به معنی صورتگر است فزود: تصویر حقیقی خلقت خداوند است که تصاویر را مسی سازد و امکان ضبط این تصاویر را در ذهن انسان که شاهکار خلقت اوست فراهم می‌کند پس هر قدمی که درزمینهٔ عکس عکاسی و تصویر این راه برداشته شود حرکت به‌سوی خداست واین‌ها آیات تصویرهای الهی در جلوه‌های مختلف‌اند.

وی ضمن تشکر از برپاکنندگان این نمایشگاه به‌ویژه صاحبان آثار خاطرنشان کرد: رودان با مسائل مختلفی ازجمله فقر دست‌وپنجه نرم می‌کند به‌گونه‌ای که مردم در روستاها برای گذران زندگی با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو هستند که قلب هر انسان دردمندی را به لرزه وامی‌دارد و این نیازمند توجه هر چه بیشتر ما به این مقوله است و امیدوارم که در آینده نزدیک نمایشگاه عکسی با موضوع فقر و تلاش مردم برای گذران زندگی باهمت عکاسان برگزار شود زیرا در دنیای امروز زبانی بهتر از زبان هنر نیست.

رئیس دفتر نماینده مردم شرق استان مجلس شوری اسلامی افزود: در اکثر مجتمع‌های گردشگری و رفاهی حتی رستوران‌ها معمولا تصاویری از مکان‌های تفریحی و گردشگری آن منطقه بر روی دیوارها  نصب‌شده است که این در معرفی آن منطقه نقش به سزایی دارد و متأسفانه در رودان که به بهشت جنوب شهره است مکانی برای نمایش جاذبه‌های طبیعی کم‌نظیر این شهرستان  حتی در محیط شهری نیز وجود ندارد و دیده نمی‌شود.

قاسم زاده افزود : می توان با همکاری عکاسان و حمایت مسئولان و دستگاهای اجرایی این کمبود های موجوددر این حوزه  را پر کرد و از آن به عنوان یک فرصت بسیار خوب در معرفی جاذبه های تاریخی تفریحی گردشگری و زیبایی های  رودان بهره برد و استفاده کرد .

عاطف صالحی مسئول کانون عکاسان رودان گفت: در این نمایشگاه ۴۰ قطعه از آثار مهدی و طاها نگهبان از مناظر و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان رودان به نمایش گذاشته‌شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۹ بهمن‌ماه همه‌روزه ب از ساعات ۱۶ ای ۱۹ به نگارخانه شیخ طوسی مراجعه فرمایند.

صالحی در پایان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اردوهای عکاسی با حضور عکاسان مطرح استان هرمزگان در اواخر بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.