قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اسلایدر / مسئول کانون عکاسان رودان منصوب شد

مسئول کانون عکاسان رودان منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان رودان، مسئول کانون عکاسان شهرستان رودان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی کانون عکاسان شهرستان رودان,جلیل محمودی زاده دهبارز طی حکمی عاطف صالحی را بعنوان مسئول کانون عکاسان شهرستان رودان معرفی کرد متن حکم مسئولیت وی بدین شرح است.

بسمه تعالی

جناب آقای عاطف صالحی

سلام و علیکم

نظر به تعهد , تجار و تلاش پویایی جناب عالی در امور مربوطه, مشارکت های اجتماعی , فرهنگی و هنری به موجب این ابلاغیه به سمت مسئوول انجمن عکس این اداره منصوب می گردید. امید است با توکل به خداوند متعال در چارچوب قانون با بهره جویی از تمام عوامل و امکانات بالاخص پتانسیل بالای نیروی جوان و خلاق در راستای ارتقاء فرهنگ و هنر شهرستان موفق و موید باشید

جلیل محمودی زاده دهبارز

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودان

عاطف صالحی متولد ۱۳۷۱ و دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸با عکاسی آغاز و از سال ۱۳۹۰ بعنوان تصویر بردار خبری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس فعالیت خود را ادامه و هم اکنون به عنوان عکاس و تصویربردار باشگاه خبرنگاران مرکز خلیج فارس فعالیت می کند.

وی در سال های متمادی سابقه شرکت در چندین مسابقه استانی و شهرستانی را دارد که موفق به کسب مقام سوم مسابقه دوسالانه عکس بسیج هنرمندان , راه یافته به نمایشگاه مسابقات دوسالانه عکس بسیج با موضوع جهادسازندگی , عکاس برتر شهرستان  شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.