قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اسلایدر / اولین دورهمی آنلاین عکاسان

اولین دورهمی آنلاین عکاسان

اولین دورهمی آنلاین عکاسان شهرستان رودان برگزارمی شود

اولین دورهمی آنلاین عکاسان شهرستان رودان روز جمعه برگزارمی شود

مسئول کانون عکاسان شهرستان رودان گفت: اولین دورهمی عکاسان این شهرستان در فضای مجازی و به صورت وبینار به میزبانی کانون عکاسان شهرستان رودان و با حضور عکاسان برجسته استانی و کشوری برگزار می گردد.

عاطف صالحی افزود، این وبینار بصورت رایگان و با هدف بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا برای ارتقای سطح کیفی و علمی آموزش و اطلاعات تخصصی عکاسان و بهره مندی از اساتید مجرب استان و شهرستان در شرایط خاص کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که در صورت استقبال عکاسان از این نوع وبینارها بتوان آنها را در آینده گسترش و به صورت دوره های تخصصی و هدف برنامه ریزی و ادامه داد.

وی افزود، اولین وبینار با عنوان دورهمی عکاسان شهرستان روز جمعه مورخ ۹۹/۲/۲۶ ساعت ۲۱:۳۰ و با حضور مدرس و عکاس برجسته استان آقای کیومرث خوش صفت برگزار می گردد که حضور برای همه علاقه مندان اعم از اعضای کانون و دیگر علاقه مندان به هنر عکاسی رایگان است.

وی تصریح کرد علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت کانون عکاسان شهرستان رودان به نشانی www.roudanphoto.ir و تکمیل مراحل ثبت نام خود از طریق لینک مربوطه در این دورهمی مجازی شرکت نمایند.

صالحی تاکید کرد، با توجه به دسترسی آسان به این نوع آموزش ها و با توجه به رایگان بودن این وبینار علاقه مندان این فرصت را غنیمت شمرده و در اسرع وقت و قبل از تکمیل ظرفیت آن نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

در پایان نیز از برنامه ریزی ها برای برگزاری آموزش های تخصصی بصورت مجازی در این کانون خبر داد و از علاقه مندان خواست جهت با خبر شدن از دوره های آتی صفحات مجازی و سایت کانون عکاسان شهرستان را دنبال نمایند.

لینک ثبتنام: https://www.kelaseman.com/academy/29/kanoon-akasan-roodan

اینستاگرام:  https://www.instagram.com/roudan.photo

وبسایت: https://www.roudanphoto.ir

شماره واتساپ: ۰۹۳۸۲۶۴۹۱۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.