قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اسلایدر / دومین رویداد سالانه عکاسی شهرستان رودان آغاز شد/عکس

دومین رویداد سالانه عکاسی شهرستان رودان آغاز شد/عکس

دومین رویداد سالانه عکاسی شهرستان رودان آغاز شد
مسئول کانون عکاسان شهرستان رودان از آغاز به کار دومین رویداد عکاسی سالانه این شهرستان با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار،شورای اسلامی شهر، رییس دفتر نماینده مجلس درشرق استان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین ادارات و جمعی از هنرمندان این شهرستان خبرداد.
عاطف صالحی با اعلام این خبر افزود: این رویداد با موضوعات مختلف عکاسی در زمینه های جشنواره ای و مسابقات عکاسی، عکاسی مستند خیابانی و مستند اجتماعی ، عکاسی موبایل و ادیت عکس برگزار می شود.
صالحی افزود: در این رویداد نمایشگاهی از منتخب ششمین جشن عکس هرمزگان با ۲۲ تک عکس و ۳مجموعه عکس از ۱۸ عکاس به نمایش گذاشته می شود.
وی هدف از برگزاری چنین رویدادی را بالا بردن سطح آموزش و ارتقای دانش عکاسی برای علاقمندان هنر عکاسی شهرستان عنوان کرد و گفت: این برنامه از روز چهارشنبه ۱ اسفند ماه ۱۳۹۷ به مدت سه روز ازساعت ۱۶ تا ۲۰ در مجتمع فرهنگی هنری شیخ طوسی شهرستان ادامه می یابد.
صالحی ادامه داد: در کارگاه های آموزشی از اساتید به نام استانی ” آقای حسام الدین انصاریان، محمد بارکار و کیومرث خوش صفت” جهت تدریس و تعامل بیشتر عکاسان شهرستان و بهره گیری بیشتر از تجربیات آنان استفاده شده است.
وی تصریح کرد، این رویداد با همکاری کانون عکاسان شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودان برگزار می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.