قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اسلایدر / کارگاه آموزش فتوشاپ در رودان برگزار شد

کارگاه آموزش فتوشاپ در رودان برگزار شد

مسئول کانون عکاسان رودان از برگزاری کارگاه دو روزه فتوشاپ توسط کانون عکاسان این شهرستان خبرداد.

عاطف صالحی در گفت و گو با روابط عمومی کانون عکاسان رودان گفت: کارگاه آموزش فتوشاپ به همت کانون عکاسان اداره فرهنگ و اسلامی شهرستان رودان و با همکاری خانه فرهنگ دیجیتال و موسسه تصویربرداری ایده فیلم در دو روز پنجشنبه و جمعه مورخ ۹ و ۱۰ شهریورماه ۹۶ در مسجد ابوالفضل(ع) برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه دو روزه با استقبال خوب علاقه مندان به گرافیک رایانه ای برگزار شد که جهت راحتی و سهولت در امر یادگیری با پذیرایی میان وعده و ناهار روز جمعه همراه بود.

مسئول کانون عکاسان رودان عنوان کرد: لازمه حرفه ای شدن در هر کاری، شروع اصولی و مفهومی آن است .فتوشاپ به خودی خود دارای معنا و مفهوم گسترده ای برای بیان افکار عقاید است که کاربردهای آن را می توان به طراحی وب، تبلیغات، نشر، مطبوعات، جلوه های ویژه و صفحه آرایی اشاره کرد. امروزه گرافیک کامپیوتری در شاخه های دو بعدی و سه بعدی سازی با پیشرفت قابل توجهی در حال پیشرفت بوده و به موفقیت های بسیاری دست یافته است.

وی در ادامه گفت: این فرض اشتباهی است که تصور کنیم گرافیک کامپیوتری محدود به یک یا چند نرم افزار است چرا که برای اجرای یک پروژه موفق و استاندارد نیازمند فهم دقیقی از دانش، مفاهیم و اصول نظری و تئوری گرافیک کامپیوتری می باشیم.

صالحی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزش فتوشاپ در سطح مبتدی تا متوسط تعریف شده است و به شرکت کنندگان کمک می کند تا ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم اساسی گرافیک کامپیوتری، با آخرین نسخه معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزار طراحی گرافیک دنیا بیشتر آشنا شویم .

کارگاه ها و دوره های تخصصی دیگر نیز به زودی توسط کانون عکاسان شهرستان رودان برگزار می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.